Reklamacje / zwroty
Naszym celem jest 100 % zadowolenie klienta, dokładamy wszelkich starań, uczymy się by być najlepszymi w swojej branży a nasze produkty najlepiej spełniającymi Wasze wymagania... Jednak jesteśmy tylko ludźmi, a maszyny są tylko maszynami które pomagają nam osiągnąć najwyższą jakość. Może się zdążyć, że popełnimy błąd na którymś etapie przygotowania czy produkcji, coś przeoczymy czy błędnie zinterpretujemy informacje od klienta. Jeśli wspólnie uznamy, że to nasza wina to pierw przeprosimy i realizujemy zlecenie na nowo - bez kosztów dla ciebie.
Trzymamy się również zasad:
- Reklamacja o ile się zdarzy to wymaga - pełnego opisu uszkodzonego produktu, zdjęć, momentu stwierdzenia uszkodzenia,
- Reklamacja to komplet informacji przesłanych do Nas drogą mailową
- Reklamacja zostanie rozpatrzona maksymalnie w 7 dni roboczych
- Rozważamy kilka możliwości rozpatrzenia uznanej reklamacji: 1. Dostarczenie produktu wolnego od wady 2. Zwrot pełnej wartości zamówionego towaru po wcześniejszym odesłaniu wadliwego produktu 3. Zastosowanie obniżki cenowej.
Zwroty
Zamawiane produkty to produkty wykonane na indywidualne zlecenie klienta - format, zdjęcie, materiał i technologia druku wybierane i dostosowane są przez klienta. Służymy pomocą / wsparciem by zamawiany produkt był w pełni odpowiadający parametrom, przeznaczeniu i zastosowaniu by spełniał indywidualne wymagania. Produkty nie są produktami które posiadamy na magazynie w ciągłej sprzedaży i z tych powodów nie możemy przyjmować zwrotów. Większa ilość informacji na ten temat znajduje się w zakładce sklepu: Regulamin sklepu internetowego.